Найкращі бренди корейської косметики

26.11.2023

За останнє десятиріччя на світ доглядової косметики суттєво вплинуло зростання популярності корейської продукції. Вона здобула величезну популярність у всьому світі завдяки своїм інноваційним активним формулам, продуманій упаковці та ефективним результатам. У цій статті ми детально розповімо про сучасні найкращі бренди корейської косметики, які користуються великим попитом у Південній Кореї, а також розглянемо деякі приклади з їх продукції.

JennyHouse: “Кожен може сяяти, як зірка”

В колаборації з досвідченими експертами та професійними візажистами, які тісно співпрацюють з тисячами корейських знаменитостей понад 20 років, найпопулярніша в Сеулі мережа салонів краси «Jenny House» запустила власний бренд косметичної продукції з однойменною назвою. Бренд спеціалізується на засобах догляду за волоссям, обличчям та декоративній косметиці, його концепція полягає в природності та дерматологічності.
JennyHouse Truffle Water – це серія догляду за шкірою обличчя на основі чорного трюфелю, яка призначена для боротьби з віковими змінами. Активна формула засобів спрямована на зменшення мімічних зморшок та скорочення їх глибини, підвищення пружності та еластичності шкіри, активацію синтезу власного колагену та має потужну антиоксидантну дію.
Лінійка догляду за волоссям з назвою Self Up Volume втілила у собі багаторічний довід провідних спеціалістів салону JennyHouse. Її засоби на основі гідролізованого кератину, комплексу з 17 амінокислот та керамідів створені для інтенсивного відновлення волосся та надання пишного об’єму.

COSRX: “Очікуючи завтра”

Назва бренду походить від поєднання скорочення слова COS (косметика) та RX – терміну, що позначує рецептурні ліки в фармацевтиці. Заснований в 2013 році, бренд став відомим завдяки своєму мінімалістичному підходу до догляду за шкірою та продуктам з простим, але потужним складом. Під своїм слоганом компанія створює функціональні продукти високої якості, які націлені на швидке вирішення наступних проблем за шкірою:

  • Боротьба с акне: засоби на основі фруктових (AHA) та саліцилової (BHA) кислот спрямовані на зменшення запальних елементів.
  • Відновлення шкірного бар’єру: серія з прополісом, центелою, пантенолом, муцином равлика та керамідами спрямована на заспокоєння шкіри, зняття почервонінь та підвищення захисних функцій епідермісу.
  • Зволоження: лінійка з ластівчиним гніздом, гіалуроновою кислотою, алое та березовим соком ефективно насичує шкіру вологою.

MANYO FACTORY: “Таємниця природи у флаконі”

Заснований в 2012 році косметичний бренд Manyo впевнено тримає позиції завдяки свої філософії догляду, яка зосереджена навколо ідеї підтримання та примноження краси за допомогою натуральних складових - ферментованих інгредієнтів та рослинних екстрактів. Бренд фокусується на зміцненні бар’єрних функцій шкіри та підтриманні її здорового мікробіому, тому активно використовує в своїй продукції такі компоненти:

  • Галактомісіс - отриманий способом ферментування екстракт дріжджових грибів, багатий на такі корисні речовини як пептиди, амінокислоти, вітаміни В, А, PP та фолієва кислота, має антизапальну та заспокійливу дію.
  • Лізат біфідобактерій – пробіотик, який має потужну захисну, антиоксидантну та відновлюючу дію, запускає процеси регенерації та виробітку колагену, вирівнює тон шкіри та згладжує дрібні заломи.

Також бренд відомий своїми гідрофільними оліями, які делікатно та ефективно видаляють макіяж та сонцезахисні засоби, не пересушуючи шкіру.

Dr. G: “Даємо правильну відповідь для вирішення проблем зі шкірою”

Бренд, заснований Ан Джином Юнгом, косметологом із понад 30-річним досвідом роботи, базується на невпинній відданості науковим дослідженням та розробкам, а також глибокому розумінні усіх процесів, які відбуваються в шкірі. Компанія гарантує ефективність та безпечність своїх засобів, адже процеси тестування та ретельного контролю якості є пріоритетом для підтримання репутації бренду.
Основною лінійкою догляду цього бренду є Dr. G Red Blemish, яка спрямована на лікування, заспокоєння та покращення загального здоров’я та зовнішнього вигляду шкіри. Усвідомлюючи потреби реактивної шкіри, бренд використовує такі компоненти як екстракт центели азіатської, пантенол, ніацинамід та бета-глюкан, що спрямовані на зменшення запалення та почервоніння. Продукція є гіпоалергенною, не містить спирту, мінеральних олій, синтетичних барвників та парабенів.

MEDI-PEEL: “Зберегти шкіру молодою та сяючої надовго”

Існуючий з 2010 року справжній титан косметичної продукції, широко відомий не тільки в Південній Кореї, але й далеко за її межами. Назва бренду складається зі скорочень слів «medical» та «peeling» - перші продукти, які вийшли в продаж під цією торговою маркою, були розроблені для професійного використання лікарями-дерматологами та косметологами. Пізніше формули продуктів було перероблено методом зменшення проценту діючих речовин у складі для безпечного домашнього використання. На сьогоднішній день експерти дослідницьких лабораторій компанії продовжують невпинно працювати над розвитком нових засобів по догляду за шкірою.
Наведемо декілька прикладів популярних лінійок догляду від Medi-Peel:

  • Red Lacto Collagen: серія на основі лактобактерій, колагену, керамідів та амінокислот призначена для сухої/нормальної шкіри з першими ознаками старіння, відновлює пружність, живить, зволожує та підвищує захисний бар’єр;
  • BorTox: одна з найпопулярніших серій, розроблена спеціально для в’янучої шкіри. Комплекс з волюфіліном, 5 пептидів, аденозину та рослинних екстрактів допомагає зменшити зморшки, зробити шкіру еластичною, підвищити тургор та вирівняти тон обличчя.
  • Algo-Tox: створена на основі екстракту морских водоростей, вітаміну Е, пептидів та центелли серія засобів спрямована на лікування проблемної шкіри.

Всі ці бренди представляють собою тандем традиційної східної мудрості, досвіду та сучасних наукових досягнень, все більше і більше піднімаючи планку якості косметичних засобів. Незалежно від вашого типу шкіри, її потреб та особливостей для вас завжди знайдеться бренд, що повністю вдовольнить ваші вподобання.